דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לקנות דומיין ממישהו אחר באמצעות מתווך 

מאת    [ 10/05/2016 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 3824 פעמים ]

נניח ואתם רוצים להקים אתר אינטרנט עבור העסק שלכם, אבל יש בעיה, הדומיין שאתם רוצים עבור שם האתר שלכם תפוס. מה אתם עושים? אתם צריכים ללמוד איך לקנות כתובת דומיין מהבנאדם שאותה כתובת שייכת לו.

להחליט על שיטת התשלום

רכישה של כתובת דומיין באופן פרטי זה לא תהליך מסובך למדי. אתם יכולים ליצור קשר עם הבעלים באופן אישי ולנסות להגיע לפשרה, או שתחכו עד שיפוג תוקף הבעלות שלו ולקנות אותו אז. אולם, אלו הם לא שיטות מוצלחות במיוחד כדי לרכוש כתובות דומיין. רוב הסיכויים שהבעלים של אותו דומיין לא מתכנן לשחרר דומיין לאחר שהביעו התעניינות או שהוא מתכנן לדרוש סכום גדול יותר מהסכום אותו אתם מוכנים לשלם.

במקרה הזה, האפשרות הטובה ביותר שלכם היא להשתמש במתווך דומיינים. ישנם יותר מכמה מתווכי דומיינים בעלי מוניטין ברשת, כך שזה לא יהיה קשה במיוחד למצוא אחד. מתווכי דומיינים מחוץ לשוק מטווים דרך רכישה פשוטה למדי. הם יצרו קשר עם בעל הדומיין, ינהלו משא ומתן ויגיעו למחיר הוגן, ישלימו את העסקה וירכשו את כתובת הדומיין עבורכם באנונימיות מוחלטת.

ישנו דבר אחד חשוב שעליכם לעשות לפני שאתם הופכים להיות הבעלים הגאים של דומיין כלשהו, ראשית חשוב לרכוש חבילת אחסון אליה נקשר את הדומיין ושם נאחסן את האתר. מומלץ לקרוא מידע ומדריכים עבור בחירת חברת האחסון הנכונה עבורך.

לאמוד את הערך

כאשר המתווך שלכם מנהל משא ומתן על המחיר עם הבעלים הנוכחי, ישנה כמה גורמים אשר יהיו מעורבים באומדן המחיר. מצרך מוכר כמו שם מותג יחזיק תמיד ערך רב. קישורים בנויים שווים גם הם הרבה כסף, מכיוון שהם מעניקים נוכחות יציבה ברשת.

לבסוף, היסטוריה של התנועה של האתר יכולה ללא ספק להקפיץ את ערך הדומיין. ברגע שערך הדומיין נקבע, המתווך שלכם יתחיל לעבוד כדי להגיע לפשרה על סכום הוגן עבור הרכישה, בתקווה שתוכלו לרכוש את הכתובת מבלי להוציא יותר מדי.

פרט נוסף שכדאי לציין הוא כי לפני תחילת המו"מ עבור הרכישה מומלץ לקבוע יעד או סכום מקסימאלי בכדי להיות בטוחים שלא הוצאנו מעל למה שתכננו. דרך נוספת לחסוך בהוצאות: אחסון אתרים שיתופי, פתרון זול ונוח עבור אתרים חדשים שאינם צורכים משאבים רבים.

ערכו בדיקה מקיפה לפני הרכישה

שימו לב שאתם לא קונים חתול בשק. בדיוק כמו קניית רכב מיד שנייה, בדקו טוב טוב את ההיסטוריה של הדומיין. אם היו אי פעם ענישות על ידי גוגל או מנועי חיפוש אחרים, אתם תוכלו לגלות בעיות כאשר תנסו לתקן את התדמית הבעייתית של הדומיין.

בנוסף, כדאי לכם לבדוק באיזה נישה תפעל בעלי האתר הקודם. זה יהיה מצער אם מדובר בנישה שונה לגמרי מתחום האתר שאתם מתכננים לבנות. דבר אחרון שמומלץ לעשות הוא לערוך מחקר מילות מפתח אשר כולל את שם הדומיין וכמה מילים וביטויים קשורים כדי לראות אם משהו עולה בכלל. אם אתם מרוצים מהתוצאות, אתם יכולים להרגיש בנוח להמשיך בעסקה.

כעת שאתם יודעים איך לרכוש כתובת דומיין ממישהו אחר, אתם יכולים סוף סוף לקחת את העסק שלכם לשלב הבא. עם כתובת הדומיין ביד, או לפחות באופן וירטואלי, אתם יכולים לחבר את הכתובת לספק האחסון ולהתחיל להקים את האתר שלכם.

אם אתם רוצים ללמוד עוד בנוגע לאחסון אתרים, רישום כתובות דומיין ועוד דברים אחרים כדי ליצור את הפרויקט האינטרנטי שלכם, בקרו במרכז המידע והמאמרים באתר Hostpoint השוואת אחסון אתרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב